Klient:
INEA SA

 

Zlecenie:
Sesja zdjęciowa
Opis:
Infolinia firmy INEA działa 364 dni w roku ponieważ jednego dnia wszyscy pracownicy zbierają się na dorocznej konferencji nazwanej INEA EXPERIENCE.
Podsumowuje się na niej poprzedni rok działalności firmy oraz opowiada o planach na przyszłość.
W tym roku, we wrześniu, w Sali Ziemi, na Targach Poznańskich można było usłyszeć o nowych produkcjach, ofercie oraz zapoznać się z bieżącą działalnością firmy. Agencja Reklamowa Fresh Studio została wybrana do zrelacjonowania tej imprezy. 
Do zobaczenia za rok!

Opis:

Wykonaliśmy projekt identyfikacji wizualnej dla rodzinnej, długo utrzymującej się na rynku firmy kamieniarskiej E&P Walczak. Do stworzenia logotypu zainspirowaliśmy się motywem epigraficznego pisma starożytnych Rzymian – Kapitałą Kwadratową, która po dziś dzień zdobi starożytne zabytki architektury rzymskiej.

Opis:

Wykonaliśmy projekt identyfikacji wizualnej dla rodzinnej, długo utrzymującej się na rynku firmy kamieniarskiej E&P Walczak. Do stworzenia logotypu zainspirowaliśmy się motywem epigraficznego pisma starożytnych Rzymian – Kapitałą Kwadratową, która po dziś dzień zdobi starożytne zabytki architektury rzymskiej.

Zapraszamy do kontaktu:
(61) 852 46 28
biuro@freshstudio.pl

Podobne realizacje