Klient:
Edica Sp. z o.o.

 

Zakres Prac:

Strategia komunikacji
Zakładka Trendy na stronie internetowej firmy

Sesja zdjęciowa

Sesja Video

Kontent na stronę internetową, Social Media – FB + Instagram oraz do katalogu

Katalog produktów – część wizerunkowa

Opis:

Edica to lider na rynku kalendarzy książkowych i notatników osobistych. Utrzymanie pozycji lidera to jednak spore wyzwanie, dlatego powstała strategia komunikacji na rynku B2B i B2C, dzięki której marka została odświeżona.

Na podstawie rekomendacji z opracowanej przez nas strategii powstały materiały video i zdjęcia, które posłużyły do komunikacji i budowania wizerunku silnej polskiej marki, lidera na rynku biznesowym i detalicznym. Posłużyły także do stworzenia nowych narzędzi sprzedażowych dla handlowców.

Zapraszamy do kontaktu:
(61) 852 46 28
biuro@freshstudio.pl

Podobne realizacje